۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۹۸۶
بهترین سرمربی سال پس از دریافت جایزه‌اش گفت: بارسلونا دلیلِ اینجا ایستادن من است، بارسلونا بخشی از زندگی من محسوب می شود. 
کد خبر: ۳۵۷۳۳

بارسا باشگاه قلب من است| حمایت بی قید و شرط خودم را از ژاوی اعلام کنم؛ نتایج بد فقط تقصیر سرمربی نیستند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پپ گواردیولا پس از کسب پنج جام همراه با منچسترسیتی در سال 2023، بالاتر از سیمونه اینزاگی و لوچانو اسپالتی به عنوان بهترین سرمربی جهان برگزیده شد. گواردیولا پس از دریافت جایزه اش در مراسم د بست، از بارسلونا یاد کرد: بارسا باشگاه قلب من است. بارسلونا دلیلِ اینجا ایستادن من است، بارسلونا بخشی از زندگی من محسوب می شود. 

تیری آنری (شاگرد سابق پپ و مجری مراسم) یک سوال چالشی مطرح کرد: «سه گانه با بارسلونا یا سه گانه با منچسترسیتی؟»نمی دانم! به نظرم بازی خوبی خواهد بود، شکی در این خصوص ندارم. هر دو تیم شگفت انگیز هستند. 

گواردیولا در ادامه با خبرنگاران مصاحبه کرد و به حمایت از ژاوی پرداخت: می خواهم حمایت بی قید و شرط خودم را از ژاوی اعلام کنم. مقصر دانستن سرمربی همیشه کار آسانی است! این بازیکنان هستند که باید برای حل مشکلات تیم پا پیش بگذارند. همه می دانیم، این بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند. نتایج بد فقط تقصیر سرمربی نیستند. بازیکنان باید پیش قدم شوند.

/طرفداری.

برچسب ها: لالیگا انگلستان منچسترسیتی پپ گواردیولا بارسا
ارسال نظر
آخرین اخبار